www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2515 volgers @ICTberichten

Brixxs bedrijfsprofiel

Logo Brixxs
Brixxs is een IT-bedrijf dat eigenaar en regisseur is van een uniek en uitgebreid B2B software platform met als basis drie technologieën: low code, integraties tussen systemen en mobiele apps.

Brixxs heeft een groot aantal professionals gekoppeld aan het platform zodat altijd de juiste expertise beschikbaar is voor het IT-project. Hierdoor blijft de klant als platform gebruiker snel en wendbaar en is er geen behoefte om allerlei expertise zelf in huis te hebben.

Brixxs als platform beheerder zal altijd de focus blijven houden op innovatie en urgente klanteisen. Dat geeft niet alleen vertrouwen bij het ontwikkelen van de cloud applicatie, maar ook een hoop gemak. De software op het platform is in goede handen want, naast het leveren van veel kennis en ervaring binnen het applicatie project, is Brixxs gecertificeerd op ISO 9001, ISO 27001 en NEN7510.

+31(0) 85-0187707
info@brixxs.com

KvK

Volg Brixxs ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube