www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten

RETN bedrijfsprofiel

Logo RETN
RETN is een van de snelst groeiende onafhankelijke Euraziatische aanbieders van IP transit en bedrijfscommunicatiediensten, met unieke middelen om Europa en Azië met elkaar te verbinden. Onderscheidende kenmerken van het RETN netwerk zijn het eigen internationale glasvezelnetwerk - circa 800 points of presence en een netwerklengte van 116.000 km, draaiend op erkende leveranciers van materieel zoals Infinera, Juniper en Ciena.

RETN's unieke oplossing om Europa en Azië te verbinden is gebouwd op haar eigen homogene DWDM-platform en uitgestrekte landroutes, die door West-Europa lopen en door Oekraïne, Rusland en Kazachstan naar de grens met China en verder naar Zuidoost-Azië. RETN levert telecommunicatiediensten in haar gehele Euraziatische netwerk met korte doorlooptijden, toonaangevende uptimes en meerdere lagen van redundantie voor haar 1500 klanten.

Volg RETN ook via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
RETN introduceert zijn 10e PoP in Amsterdam

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers