Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten

People First Group bedrijfsprofiel

Logo People First Group
People First Group bouwt aan een ecosysteem van startups en ondernemers die samenwerken op het gebied van HR. De bedrijven in onze groep leveren ieder hun eigen diensten, maar dragen ook bij aan de totale groep en streven vooral dezelfde missie na: People First. Al die bedrijven, diensten én werknemers komen samen op ons digitale HR-platform PayperOne. Al meer dan 15 jaar vertrouwen 100+ bedrijven uit verschillende sectoren voor hun flexibele arbeid en personeelsorganisatie op Payper om het potentieel van medewerkers optimaal te benutten. Om ook het werkgeluk van die medewerkers te vergroten, zijn inzichten nodig. Die kunnen worden verkregen via Trindle. Ons doel is om de groep nog verder uit te breiden. Met bedrijven die, ieder op hun manier, bijdragen aan het gezamenlijke doel: People First. Zo helpen we onze klanten de beste werkgevers van Nederland te worden.

Laatste persberichten
People First Group wordt nieuwe partner van Team Para Atletiek

Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau