Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten

OneFor bedrijfsprofiel

Logo OneFor
OneFor Holding GmbH, gevestigd in Duitsland, is een Fintech-onderneming die verschillende mobiele betaalmogelijkheden biedt, waaronder oplossingen voor betaalrekeningen, betalingen en betaalkaarten. De betaalkaarten van het bedrijf worden ondersteund door Mastercard. OneFor maakt van het remittance-proces en individuele betalingen een verbindingsmoment voor gebruikers en stimuleert economische ontwikkeling. OneFor is een pan-Europese start-up en heeft teams in Nederland, Duitsland, Zwitserland en diverse landen in zuidoost-Europa.

OneFor wordt geleid door twee Fintech-veteranen. Marco Abele is een digitale innovator en Fintech-ondernemer met meer dan twintig jaar ervaring in de bankensector, onder meer als COO en CDO bij Credit Suisse. Fatih Bektas is advocaat en mede-oprichter met meer dan tien jaar ervaring in de betaalmarkt. Hij bekleedde diverse C-level posities bij verschillende Fintech-bedrijven in Duitsland. OneFor werkt met een divers en internationaal team met ervaring in technologie, risk, betalingen en CX.

Volg OneFor ook via: facebook | youtube | instagram
Laatste persberichten
Fintech-startup OneFor organiseert unieke wereldwijde live evenementen

Nieuw Fintech-bedrijf OneFor daagt markt voor geldoverdracht en betalingen uit met een goedkopere, snellere en veiligere oplossing