www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten

NPRM NV bedrijfsprofiel

Logo NPRM NV
In Nederland zijn er ruim 2,9 miljoen katten, 1,7 miljoen honden en ruim twee miljoen konijnen, knaagdieren, vogels, vissen en reptielen. Daarnaast gaat de sector uit van 450.000 geregistreerde paarden, maar waarschijnlijk zijn het eerder richting de 800.000. Verder zijn er nog tienduizenden ezels en andere hoefdieren. Daarmee hebben 3,8 miljoen huishoudens met één of meer dieren en wordt er een omzet van circa 2 miljard euro omgezet.

De kracht van NPRM zit in het bewerkstelligen van de synergie van de individuele bedrijven, die reeds op zichzelf staand marktaandeel hebben en omzet genereren en gezamenlijk grote groeiambities hebben.

NPRM NV heeft een bestuur bestaande uit ervaren bestuurders met een achtergrond in de financiële sector en uit de dierenbranche. Die kennis en kunde wordt ingezet voor het bijeenbrengen van activiteiten met een lean marktbenadering waarbij nieuwe plannen direct kleinschalig getoetst worden om ze vervolgens uit te bouwen. De buy & build strategie zorgt voor synergie van de gelieerde organisaties.

info@nprmgroep.nl

Volg NPRM NV ook via: linkedin