ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Nasuni bedrijfsprofiel

Logo Nasuni
Nasuni biedt moderne bestandsopslag in de cloud aan ondersteund door het enige cloud-native mondiale bestandssysteem ter wereld. Nasuni is een alternatief in de cloud voor klassieke Network Attached Storage (NAS) en silo's met bestandsservers. Bestandsgegevens worden geconsolideerd in een gemakkelijk uitbreidbare bestandsopslag in de cloud tegen een fractie van de prijs. Met Nasuni vervalt ook de behoefte aan complexe verouderde back-ups en infrastructuur voor disaster recovery. Dat maakt IT-beheer een stuk simpeler. Bedrijven en organisaties in de hele wereld vertrouwen op Nasuni voor gemakkelijke toegang tot bestanden op kantoor, thuis en onderweg die wereldwijd kunnen worden gedeeld. Sectoren die door Nasuni worden bediend, zijn onder andere de verwerkende industrie, de bouw, creatieve diensten, technologie, farmaceutica, consumptiegoederen, olie en gas, financiële dienstverlening en overheidsinstanties. Het hoofdkantoor van Nasuni staat in Boston, Massachusetts in de VS en levert diensten aan meer dan 70 landen wereldwijd.

Volg Nasuni via: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Nasuni ziet grote vraag naar file opslag in de cloud in Nederland en België

www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl