www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten

bridgX bedrijfsprofiel

Logo bridgX
bridgX stelt bedrijven in staat hun HR-processen te digitaliseren door het aanbieden van consultancy diensten en oplossingen. De bridgX expertise en focus liggen op SAP SuccessFactors en SAP HCM On-Premise. Het bridgX team is er sterk van overtuigd dat het verbeteren van de employee experience en het aanbieden van klantgericht HR een kritische component is in de business strategie van succesvolle bedrijven. bridgX werd opgericht in 2007 en is een 100% Belgisch bedrijf met hoofdkantoor in Diegem. De combinatie van technologische kennis en HR-expertise positioneert bridgX ideaal om de kloof tussen HR en IT te overbruggen. bridgX heeft 20 gepassioneerde HRIS professionals in dienst, voornamelijk senior consultants. Naast opdrachten in België, opereert bridgX regelmatig in een internationale context. bridgX consultants hebben de afgelopen jaren project- en supportwerk geleverd in meer dan 15 verschillende Europese landen.

info@bridgx.com

Volg bridgX ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog