www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Ankorstore bedrijfsprofiel

Logo Ankorstore
Ankorstore is een gecureerde marktplaats die onafhankelijke merken verbindt met de meest geliefde lokale retailers. Ankorstore rust retailers uit met de tools en benodigdheden om hun bedrijf te laten groeien en beheren en stelt merken in staat om hun groothandel uit te bouwen in heel Europa. Ankorstore is in november 2019 opgericht door vier Franse e-commerce ondernemers: Pierre-Louis Lacoste (voormalig Etsy country manager), Nicolas d'Audiffret en Nicolas Cohen (oprichters van A Little Market) en Mathieu Alengrin (voormalig Head Engineer bij Vestiaire Collective). Het bedrijf heeft kantoren in Parijs, Londen, Amsterdam, Düsseldorf en Stockholm (waarvan sommige op korte termijn zullen openen).

Volg Ankorstore via: facebook | instagram
Laatste persberichten
Marktplaats Ankorstore haalt $100 miljoen op in Series B-investering om heropening van Europese retail te ondersteunen
Bedrijfslocatie