www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl

2515 volgers @ICTberichten

Beyond Identity bedrijfsprofiel

Logo Beyond Identity
Beyond Identity is de aanbieder van het veiligste authenticatieplatform ter wereld. Het slecht de grenzen tussen cybersecurity, identiteitsverificatie en apparaatbeheer. Beyond Identity zorgt daarmee voor een fundamentele verandering in de manier waarop de wereld zich aanmeldt. Zijn oplossing maakt een einde aan wachtwoorden en biedt gebruikers een soepele multi-factor aanmeldingservaring. Beyond Identity biedt daarnaast de zero trust toegang die nodig is voor het beveiligen van hybride werkomgevingen. Zijn geavanceerde platform beheert nauwgezet welke gebruikers en apparaten toegang kunnen krijgen tot bedrijfskritische IT-bronnen in de cloud. Het verzamelt tientallen risicosignalen voor aanmeldingen van gebruikers en apparaten om organisaties aan continu risicogebaseerd toegangsbeheer te helpen. De innovatieve architectuur van zijn platform ruilt wachtwoorden in voor de beproefde asymmetrische cryptografie die aan de basis staat van het encryptieprotocol TLS en beschermt dagelijks voor biljoenen euro’s aan transacties. Organisaties doen een beroep op Beyond Identity om cyberaanvallen te blokkeren, bedrijfskritische data te beschermen en te voldoen aan de eisen van de wet- en regelgeving.

Beyond Identity is opgericht door Jim Clark en TJ Jermoluk, die met Netscape en @Home Networks de aanzet gaven tot de eerste commerciële toepassingen van het internet. Dit dynamische duo verzamelde een sterrenteam om zich heen en ontwikkelde ’s werelds meest geavanceerde platform voor wachtwoordloos identiteitsbeheer in een tijd waarin digitale transformatie zich binnen elk bedrijf doet gelden en cyberaanvallen hoog op de lijst van bedrijfsrisico’s staan. Beyond Identity haalde voor 105 miljoen dollar aan financiering op bij de vooraanstaande investeringsmaatschappijen Koch Disruptive Technologies (KDT) en New Enterprise Associates (NEA). Het hoofdkantoor van Beyond Identity bevindt zich in New York. Het bedrijf heeft daarnaast vestigingen in Boston, Dallas, Miami en Londen.

Volg Beyond Identity ook via: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Beyond Identity en Ignition Technology kondigen strategische distributie-overeenkomst aan

Beyond Identity waarschuwt: kans op gelekte wachtwoorden neemt snel toe