www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Citython bedrijfsprofiel

Logo Citython
Citython is een evenement waarop mobiliteitsuitdagingen waarmee steden worden geconfronteerd worden geanalyseerd en waar multidisciplinaire teams van studenten en professionals met verschillende achtergronden en expertise (architectuur, stedenbouw, data science, engineering, humane wetenschappen en het creëren van bedrijven) tegen elkaar strijden om innovatieve oplossingen voor deze uitdagingen te creëren. Als onderdeel van de kernactiviteiten van EIT Urban Mobility, is het doel van dit jaar om nieuwe Citython-edities te vieren in de Europese topsteden Eindhoven (Nederland) - 28 mei - 2 juni, Bilbao en Barcelona (Spanje) - 16-21 juli 2021, en Hamburg (Duitsland) en Lublin (Polen) - 28 september - 1 oktober 2021.

Volg Citython via: twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
Citython zoekt innovators op het gebied van mobiliteit in steden