www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Treedom bedrijfsprofiel

Logo Treedom
Treedom werd in 2010 opgericht door Federico Garcea en Tommaso Speroni, nadat beiden met eigen ogen hadden vastgesteld wat de negatieve sociale en ecologische gevolgen waren van de ontbossing in Kameroen. Ze schoten al snel in actie en kwamen met een plan op de proppen om een brug te vormen tussen de digitale en de echte wereld van bomen planten. Het digitale luik vormt een leuke en boeiende manier voor de gebruikers om hun positieve impact te zien, om zo een duurzame verandering op lange termijn te bewerkstelligen in achterstandsgebieden.

Alle bomen worden rechtstreeks door plaatselijke boeren en gemeenschappen geplant en leveren ecologische, sociale en economische voordelen op. Elke boom van Treedom heeft een webpagina, geolokalisering en wordt gefotografeerd, en krijg regelmatig updates in een online dagboek. Treedom is sinds 2014 een gecertificeerde ‘B Corporation’.

TREEDOM IN CIJFERS (Maart 2021):
  • 1.858.178 bomen
  • 17 landen
  • 109.304 boeren
  • 509.989 ton CO2

Volg Treedom via: facebook | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Treedom kiest LEWIS voor PR en influencer marketing om verder te groeien in Nederland en België

Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl