ContentbureauContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

APC-MGE bedrijfsprofiel

Logo APC-MGE
APC-MGE, met een omzet van 3 miljard dollar en marktleider op het gebied van bedrijfskritische stroom- en koelvoorzieningen, is onderdeel van Schneider Electric. Het bedrijf biedt een complete reeks producten en oplossingen voor kritische IT-omgevingen, variërend van grote industriële toepassingen tot en met oplossingen voor het MKB en de consument. Tot de oplossingen van APC-MGE behoren ‘uninterruptible power supplies’ (UPS), precisie-koelsystemen, computerracks en design en managementsoftware. Al dan niet geïntegreerd in één enkele oplossing. APC-MGE’s 12.000 medewerkers helpen klanten de snel groeiende uitdagingen met betrekking tot energie, koeling en beheer van IT-omgevingen het hoofd te bieden. Schneider Electric, heeft 112.000 medewerkers in 190 landen en boekte in 2006 een jaaromzet van 18 miljard dollar.

T : +31 (0)347 325 200
F : +31 (0)347 325 225
E : info@apc-mge.com
W :
Laatste persberichten
Nieuwe APC Back-UPS serie geeft status weer via lcd-scherm

Nieuwe stroomverdelers van APC besparen ruimte en optimaliseren voeding

Gratis webtools APC vereenvoudigen beslissingsproces ontwerp datacenter
 APC-MGE persberichtenarchief (67 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl