www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers

HBK - Hottinger, Brüel & Kjær bedrijfsprofiel

Logo HBK - Hottinger, Brüel & Kjær
De beide marktleiders in meet- en data-acquisitietechnologie, HBM en Brüel & Kjær, hebben hun krachten gebundeld in HBK - Hottinger, Brüel & Kjær. Samen willen ze een van de prominentste aanbieders van geïntegreerde oplossingen voor testen, meten, besturing en simulatie vormen.

HBK - Hottinger, Brüel & Kjaer levert een compleet portfolio van oplossingen voor test- en meettoepassingen, die de fysieke wereld van sensoren, test- en meetapparatuur koppelt aan de digitale wereld van software voor simulatie, modellering en analyse. Door schaalbare en open data-acquisitie hardware, software en een ecosysteem voor simulatie aan te bieden, kunnen productontwikkelaars en engineers de time-to-market inkorten, de innovatie versnellen en een leidende positie in een zeer concurrerende wereldmarkt behouden.

Volg HBK - Hottinger, Brüel & Kjær via: linkedin
Laatste persberichten
Nieuwe grafische interface op Aqira voor ultrasnelle analyse van sensordata

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers