www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

Clickdrive bedrijfsprofiel

Logo Clickdrive
Joost van Suijlekom, één van de oprichters, ervaarde zelf welke invloed een instructeur heeft op het halen van het rijbewijs. Zelf had hij 57 rijlessen nodig en slaagde hij pas bij zijn vierde examen. Zoals gebruikelijk, ging zijn zus lessen bij dezelfde instructeur, zo werkt dat nu eenmaal. Ook bij haar verliep het lessen moeizaam en was de voortgang beperkt. Zij besloot echter op zoek te gaan naar een andere instructeur. Bij deze instructeur ging het direct beter. De kwaliteit en de sfeer van de lessen waren aanzienlijk beter en zij haalde zeer snel haar rijbewijs. Deze ervaring bracht Joost tijdens de studie ertoe om hier een oplossing voor te vinden. Samen met de twee andere oprichters, Roel Bloys en Bart Buurma, is het Clickdrive platform bedacht. Sinds 2019 hebben zij gewerkt aan het verder uitwerken van het (bredere) Clickdrive concept, de strategie en de technologie.

info@clickdrive.nl

KvK