www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

easyJet bedrijfsprofiel

Logo easyJet
easyJet is Europa’s toonaangevende luchtvaartmaatschappij met een unieke en winnende combinatie van het beste netwerk dat Europa’s belangrijkste luchthavens verbindt in combinatie met voordelige tarieven en een vriendelijke service.

Meer dan andere luchtvaartmaatschappijen, vliegt easyJet op de meest populaire Europese routes. In 2019 vlogen er meer dan 96 miljoen mensen met easyJet, waarvan 16 miljoen zakenreizigers. easyJet vliegt met meer dan 300 vliegtuigen op ruim 1000 routes naar 150 luchthavens in 35 landen. Meer dan 300 miljoen Europeanen wonen binnen één uur rijden van een easyJet-luchthaven.

easyJet werknemers werken in acht landen op lokale contracten, in overeenstemming met nationale wetgeving en de vakbonden. De luchtvaartmaatschappij ondersteunt verschillende goede doelen en werkt samen met UNICEF. Deze samenwerking heeft sinds de start in 2012 meer dan 14 miljoen Euro opgeleverd voor de meest kwetsbare kinderen.

De luchtvaartmaatschappij neemt duurzaamheid zeer serieus en is de eerste grote maatschappij ter wereld die over zijn hele netwerk CO2 compenseert. De maatschappij doet dit door de CO2-uitstoot van de brandstof voor al zijn vluchten te compenseren. De luchtvaartmaatschappij beseft dat dit slechts een tijdelijke oplossing is zolang er nog nieuwe technologieën worden ontwikkeld. In de tussentijd investeert easyJet in de nieuwste technologie, opereert efficiënt en vult de meeste stoelen. Sinds 2000 heeft easyJet de uitstoot per passagierskilometer gereduceerd, de luchtvaartmaatschappij ligt op schema om een uitstoot vermindering van 38% in 2022 te behalen.

Innovatie zit in het DNA van easyJet. Bijna vijfentwintig jaar geleden veranderde de maatschappij de luchtvaartindustrie. Vandaag de dag is easyJet toonaangevend door de focus op digitale, technische, operationele en online innovaties, met het doel om reizen eenvoudiger en betaalbaarder te maken.

De luchtvaartmaatschappij werd in 2020 uitgeroepen tot de meest gewaardeerde onderneming van Groot-Brittannië in de transportsector, easyJet behoudt deze leidende positie voor het tweede jaar op rij. Britain's Most Admired Companies-onderzoek is het langstlopende jaarlijkse onderzoek naar de bedrijfsreputatie in het VK.

KvK

Volg easyJet via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
easyJet verbetert toonaangevende Flex-garantie, waardoor passagiers meer flexibiliteit hebben bij het boeken dan ooit tevoren