www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

SurveyMonkey bedrijfsprofiel

Logo SurveyMonkey
SurveyMonkey is een toonaangevend bedrijf op het gebied van flexibele softwareoplossingen voor de klantervaring, marktonderzoek en enquêtefeedback. Via het platform van het bedrijf kunnen meer dan 20 miljoen actieve gebruikers feedback van medewerkers, klanten, website- en appgebruikers, en deelnemers aan marktonderzoek analyseren en in de praktijk brengen. De producten, oplossingen voor ondernemingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 345.000 organisaties in staat om de ervaring van hun klanten te verbeteren, het behoud van medewerkers te vergroten, en de groei en innovatie te bevorderen. De visie van SurveyMonkey is om uiteindelijk de lat hoger te leggen voor menselijke ervaringen door individuen de kans te geven hun stem te laten horen.

Volg SurveyMonkey via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform