Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Momentive (voorheen SurveyMonkey) bedrijfsprofiel

Logo Momentive (voorheen SurveyMonkey)
Momentive (voorheen SurveyMonkey) is een leider in agile experience management en levert krachtige maatwerkoplossingen die het beste van mens en technologie samenbrengen en AI herdefiniëren. De producten van Momentive, waaronder GetFeedback, SurveyMonkey en zijn oplossingen voor merk- en marktinzichten helpen besluitvormers in 345.000 organisaties wereldwijd om buitengewone ervaringen vorm te geven. Meer dan 20 miljoen actieve gebruikers vertrouwen op Momentive voor markt- en merkinzichten en werknemers-, klant- en productervaringen. De visie van het bedrijf is om de lat voor menselijke ervaringen hoger te leggen door individuen beter hoorbaar te maken.

Volg Momentive (voorheen SurveyMonkey) via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
Momentive lanceert nieuwe SurveyMonkey Enterprise App voor Zoom-meetings

SurveyMonkey gaat verder als Momentive