Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

123zakelijk bedrijfsprofiel

Logo 123zakelijk
123zakelijk is in 2020 opgericht als onderdeel van 123inkt. Met een focus op managed print services (MPS) voorziet 123zakelijk de zakelijke markt van een alles-in-één oplossing voor de printomgeving. Zo kunt u altijd rekenen op een uitstekende printoplossing, zonder dat u er zelf omkijken naar heeft.

Meer dan 20 jaar ervaring in de printermarkt - Onderdeel van 123inkt

Natuurlijk laat u uw printers niet door de eerste de beste beheren. 123zakelijk is onderdeel van 123inkt: al 20 jaar marktleider op het gebied van printerbenodigdheden. Met ruim 3 miljoen klanten en meer dan 10 publieksprijzen heeft 123inkt bewezen te weten wat particuliere en zakelijke klanten willen op printgebied. En wat zakelijke klanten willen, is steeds vaker een compleet pakket op maat. 123zakelijk is er om deze vraag te beantwoorden. Wij bieden alles-in-één-printeroplossingen, maar dan wel op een eerlijke en servicegerichte manier, zoals dat bij ons past. Want wij houden van duidelijkheid, u toch ook?

0294 - 314 000

KvK