www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Breinstein bedrijfsprofiel

Logo Breinstein
Sinds 2010 heeft Breinstein een traineeprogramma met de focus op Informatiemanagement. In de vijf jaar die daarop volgde, is het uitgegroeid tot een bekende speler in dit vakgebied. Door de groeiende behoefte van organisaties om meer 'data gedreven' te kunnen werken, werd in 2015 ook een traineeprogramma op het gebied van Data Analytics opgezet onder de paraplu van trainee.nl. In 2018 kwam daar – ingegeven door de sterke vraag uit de markt - het traineeship Cyber Security bij. In tien jaar tijd groeiden de bedrijven uit tot landelijke spelers voor young professionals in de IT met vestigingen in Alkmaar, Utrecht en Rotterdam.

Jaarlijks stromen via de traineeships meer dan 150 hoogopgeleide talenten de arbeidsmarkt op. Zij gingen aan de slag bij ruim 1.000 organisaties uit de publieke sector, zoals de Rijksoverheid, gemeenten, waterschappen, provincies, ziekenhuizen en universiteiten, maar ook in het bedrijfsleven. Breinstein en trainee.nl gaan vanaf eind maart 2021 verder onder de naam Breinstein, met als pay-off ‘Digital Natives rule’ waarbij het gamechanging traineeships faciliteert.

info@breinstein.nl

KvK

Volg Breinstein via: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten