Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl

Blue Horizon bedrijfsprofiel

Logo Blue Horizon
Blue Horizon geeft vorm aan de groei van de markt van alternatieve eiwitten als een wereldwijde pionier met bevoorrechte toegang tot het Food 4.0-ecosysteem. Het bedrijf streeft ernaar de wereldwijde voedingsindustrie te transformeren door middel van impactkapitaal en waardecreatie. Het investeert in de levenscyclus van bedrijven die als missie hebben dierlijke eiwitten te vervangen door gezonde en duurzame alternatieve bronnen van eiwitten. Blue Horizon werd in 2016 opgericht door Roger Lienhard en is gevestigd in Zürich. Tot op heden heeft het bedrijf meer dan 650 miljoen dollar opgehaald en geïnvesteerd in meer dan 50 bedrijven in de alternatieve eiwitsector. Zijn bedrijfsmodel biedt een aantrekkelijke kans om te investeren in de evolutie van het wereldwijde voedsel-ecosysteem en tegelijkertijd bij te dragen aan een gezonde en duurzame wereld.

Volg Blue Horizon via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Markt voor alternatieve eiwitten groeit naar minstens € 245 miljard in 2035

Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl