www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

NEXXT bedrijfsprofiel

Logo NEXXT
Kiezen tussen een grote IT-partij met veel expertise of een regionale, persoonlijke organisatie die dezelfde taal spreekt? Niet nodig. Wij zijn NEXXT en wij zijn gedreven om jou het beste van beide werelden te geven.

Met onze passie voor het vak, de drive om de beste te zijn én de vertrouwde service die je verwacht van een lokale organisatie brengen we jouw organisatie stapsgewijs naar the NEXXT-level. Een mooi statement, maar dat moeten we wel waarmaken. En dat doen we. Onze activiteiten: Consultancy, Projecten, Managed Services en Professional Services.

Ontdek ook onze oplossingen waarmee we jouw organisatie vanuit een duidelijke strategie stapsgewijs en gestructureerd brengen naar jouw stip op de horizon. Draagvlak, maatwerk en bedrijfsdoelstellingen staan hierin altijd centraal, zodat ICT daadwerkelijk ondersteunend is aan jouw bedrijfsvoering.

Kijk ook op onze website www.nexxt.one voor onze oplossingen:

NEXXT Adaptive Architecture | NEXXT Modern Workplace | NEXXT Security | NEXXT Modern EUC | NEXXT Datacenter | NEXXT Managed Services

apeldoorn@nexxt.one

KvK