www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Copernicus EU bedrijfsprofiel

Logo Copernicus EU
Copernicus is het aardeobservatieprogramma van de Europese Unie en werkt door middel van zes thematische diensten: atmosfeer, oceaan, land, klimaatverandering, beveiliging en noodsituaties. Het levert gratis operationele data en diensten die gebruikers betrouwbare en actuele informatie over onze planeet en het milieu bieden. Het programma wordt gecoördineerd en beheerd door de Europese Commissie en geïmplementeerd in samenwerking met de Lidstaten, de European Space Agency (ESA), de European Organisation for the Exploitation of Meteorological Satellites (EUMETSAT), de European Centre for Medium-Range Weather Forecasts (ECMWF), Europese agentschappen en Mercator Oceán.

Volg Copernicus EU via: facebook | twitter | youtube | instagram
Laatste persberichten
Copernicus: nieuwe app die opwarming met maximaal 1,5 °C monitort, biedt ontwikkelaars gratis klimaatdata