Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

DataRobot bedrijfsprofiel

Logo DataRobot
DataRobot is de marktleider op het gebied van enterprise AI en levert wereldwijd AI-technologie en ondersteunende diensten waarmee organisaties met slimme inzichten een voorsprong krijgen op hun concurrentie. Het enterprise AI-platform van DataRobot democratiseert data science met end-to-end automatisering voor het bouwen, implementeren en beheren van machine learning-modellen. Het platform creëert meerwaarde door AI op schaal te leveren en continu de prestaties te optimaliseren. De bewezen combinatie van geavanceerde software en AI-implementatie, training en ondersteunende diensten stelt elke organisatie in staat - ongeacht de grootte of branche - om betere resultaten te behalen met AI.

DataRobot heeft kantoren over de hele wereld en ontving financiering van 's werelds grootste investeringsmaatschappijen, waaronder Alliance Bernstein, Altimeter, B Capital Group, Cisco, Citi Ventures, ClearBridge, DFJ Growth, Geodesic Capital, Glynn Capital, Intel Capital, Meritech, NEA, Salesforce Ventures, Sands Capital, Sapphire Ventures, Silver Lake Waterman, Snowflake Ventures, Tiger Global, T. Rowe Price en World Innovation Lab. DataRobot staat in de Forbes 2020 Cloud 100-lijst en de Forbes 2019 en 2020 Most Promising AI Companies, en is uitgeroepen tot leider in de IDC MarketScape: Worldwide Advanced Machine Learning Software Platforms Vendor Assessment.

Volg DataRobot via: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

Palantir en DataRobot gaan samenwerken om demand forecasting-modellen sneller en flexibeler te maken