www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Corporate Finance International (CFI) bedrijfsprofiel

Logo Corporate Finance International (CFI)
Corporate Finance International (CFI) is een vertrouwde adviseur voor middelgrote bedrijven en biedt wereldwijd fusie- en overnameconsult aan, zowel sell-side als buy-side. Corporate Finance International is in 2006 opgericht. De adviseurs investeren in langdurige relaties met bedrijven en werken samen met leidinggevenden die hun bedrijf willen verkopen. Dit om extra kapitaal aan te trekken en strategisch te groeien. Corporate Finance International heeft meer dan 250 professionals in investment banking. Ze werken in de belangrijkste M&A-markten in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Het zijn geïntegreerde teams die zich focussen op 16 sectoren. Elk CFI-lid garandeert eersteklas consult en service vanuit een volledig autonome positie. Dit doet het team van CFI met 14 onafhankelijke investeringsbanken, in 18 verschillende landen.

+31882060330
info@thecfigroup.com

Volg Corporate Finance International (CFI) via: linkedin
Laatste persberichten