www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Scaleway bedrijfsprofiel

Logo Scaleway
Scaleway, Europees marktleider op het gebied van alternatieve infrastructuur en platform-as-a-service (IaaS en PaaS), richt zich op de wereldwijde markt. Dit gebeurt met een essentiële mix van cloud computing-middelen die flexibel, kosteneffectief, betrouwbaar, veilig en duurzaam zijn. Scaleway is de enige triple play cloud provider die private datacenter colocatie en infrastructuur biedt. En tevens dedicated servers voor maximale controle en punch, en een modern en elastisch public cloud ecosysteem. Scaleway heeft een gedurfde aanpak die de status quo uitdaagt. Zijn ecosysteem is ontworpen om gebruik te maken van marktstandaarden om dingen eenvoudiger te maken: S3-compatibiliteit, een rollende up-to-date Kubernetes en Terraform-ondersteuning.

Scaleway groeit wereldwijd voortdurend, en bedient momenteel meer dan driehonderdduizend klanten in meer dan honderdzestig landen. De diensten van Scaleway worden geïmplementeerd via zes datacenters in drie regio's: Parijs (Frankrijk), Amsterdam (Nederland) en Warschau (Polen).

Volg Scaleway via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Nederland centraal in Europees uitbreidingsplan Scaleway
Bedrijfslocatie