Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten

Insider bedrijfsprofiel

Logo Insider
Insider is onlangs opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs 2020 en werd de #1 leider op G2Crowd's Mobile Marketing Software Grid met een score van 4.7 / 5 op basis van 100% gebruikersrecensies, 16 kwartalen op rij. Insider's mede-oprichter en CEO Hande Cilingir werd door Crunchbase geselecteerd als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS. Meer dan 800 wereldwijde bedrijfsmerken vertrouwen Insider, waaronder grootmachten uit de industrie, zoals UNIQLO, Singapore Airlines, Marks & Spencer, Estée Lauder, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Adidas, Hunkemöller, iBOOD, Levi’s, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Avon, Nissan, BBVA, IKEA, en CNN.

Volg Insider ook via: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
RESHAPE powered by Insider kondigt "A Conversation with President Barack Obama" aan met Insider mede-oprichter en CEO, Hande Cilingir

Insider en 4NG sluiten strategisch partnership