www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

U.NXT bedrijfsprofiel

Logo U.NXT
missie
U.NXT is de schakel tussen de nieuwe generaties creatieve, ondernemende studenten en innovatieve organisaties. Een instelling waar inclusiviteit, kwaliteit en de ontwikkeling van onderwijs, studenten en samenleving centraal staan in haar praktijk.

visie
U.NXT biedt toekomstbestendig onderwijs en staat garant voor de persoonlijke, professionele en duurzame ontwikkeling, die waarde toevoegt aan mensen, internationale bedrijven en de samenleving.

strategie
U.NXT biedt internationale bachelor- en masteropleidingen op het snijvlak van creativiteit, business, data en technologische innovatie. Door coaching, begeleiding, lesgeven uit de dagelijkse praktijk en in de praktijk toegepaste online programma’s ontwikkelen we de generatie van morgen met plezier, kennis, vaardigheden en attitude om bij te dragen aan het verbeteren van ons leven.

info@unxt.org

Volg U.NXT via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Nieuwste universiteit U.NXT biedt werkervaring met Sioux, Rabobank en Eyewish