www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Immuta bedrijfsprofiel

Logo Immuta
Immuta is in 2015 opgericht vanuit een missie binnen de Amerikaanse inlichtingen-gemeenschap om selfservice-toegang tot en de controle van gevoelige data te versnellen. Het Immuta Automated Data Governance-platform ondersteunt compliant BI, analytics en data science voor 's werelds meest datagedreven organisaties. Data engineering en DataOps-teams vertrouwen op Immuta om beheerde data sneller bij meer gebruikers te brengen door de dataweergaven voor elke gebruiker dynamisch aan te passen op basis van slim databeleid en Privacy Enhancing Technologies (PET's). De geautomatiseerde, schaalbare, cloud-native benadering van Immuta maakt het makkelijk om data te catalogiseren, beveiligings- en governancebeleid op te stellen, self-service toegang en samenwerking te bevorderen en het gebruik van data te controleren. Immuta is door Fast Company geselecteerd als een van de 50 meest innovatieve bedrijven ter wereld. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Boston, de Verenigde Staten.

Volg Immuta via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Immuta breidt EMEA-team uit en speelt in op groeiende vraag naar automated data governance
Bedrijfslocatie