www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Ossewold.net bedrijfsprofiel

Logo Ossewold.net
OSSEWOLD.NET
Voor jouw digitale quickscan, programmamanagement, coaching en advies.

DIGITALE QUICKSCAN
Om je visie en strategie te realiseren, is een review van het huidige ICT-landschap gewenst. Deze koppelen we aan jouw organisatie- en onderwijsstrategie en de technologische mogelijkheden. Waar ben je nu, waar wil je zijn en hoe kom je daar? Een 5-daagse quickscan geeft al inzicht in de huidige status en advies over het vervolg.

PROGRAMMA-MANAGEMENT
Als programmamanager begeleid, stuur en bewaak ik het complexe palet aan noodzakelijke projecten, ontzorg ik de organisatie hierbij en neem iedere geleding mee in de reis. Dat doe ik door op alle lagen de mens, cultuur, adoptie en eigen verantwoordelijkheid voor veranderingen centraal te stellen.

COACHING & ADVIES
Samen met het Hoofd ICT, IT Manager of CIO die zijn eigen transformatie wil versnellen, bepalen we zijn coachingstraject. Het helpt immers om met een gelijkgestemde naar de specifieke ICT-uitdagingen te kijken, het gehele plaatje te bezien en jezelf hierin om te vormen tot ICT-adviseur.

In deze roerige digitale tijden help ik graag als ervaren ICT-adviseur, coach, loods en programmamanager+ met stevige onderwijservaring:
  • Een ambitieus bestuur dat door digitale turbulentie geloodst wil worden
  • Een Hoofd ICT die als kapitein op het schip weet dat met al die veranderingen een coachend en loodsend programmamanager wel heel welkom zou zijn
  • Een leergierige ICT-afdeling die best een steuntje in de rug kan gebruiken om van de kant te komen
  • De ICT-coördinatoren en superusers van jouw organisatie om beter toegerust samen de digitale geletterdheid te verankeren
Ben jij zo'n bestuurder, directeur, rector, Hoofd ICT, IT manager of Hoofd Bedrijfsvoering? Dan kom ik graag met je in contact!

KvK

Volg Ossewold.net via: twitter | linkedin