www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

C.H. Robinson bedrijfsprofiel

Logo C.H. Robinson
C.H. Robinson lost eenvoudige en complexe logistieke problemen op voor bedrijven over de hele wereld en in alle sectoren. Met bijna 20 miljard dollar aan lading in beheer en zo’n 18 miljoen transportbewegingen per jaar is C.H. Robinson een van de grootste logistieke dienstverleners ter wereld. Het uitgebreide portfolio van logistieke diensten versnelt de wereldwijde handel door snel en betrouwbaar producten en goederen te leveren, die de wereldeconomie draaiend houden. Dankzij zijn expertise en de informatie uit het multimodale transportmanagement systeem is C.H. Robinson in staat om slimme oplossingen te bieden aan meer dan 119.000 klanten en 78.000 contractcarriers.

Het Europese hoofdkantoor van C.H. Robinson is gevestigd in Amsterdam.

De technologie van C.H. Robinson is ontwikkeld door en voor supply chain experts om snelle en betekenisvolle verbeteringen in de logistieke bedrijfsprocessen van klanten door te kunnen voeren. Als een maatschappelijk verantwoorde onderneming zijn we trots dat we miljoenen dollars bijdragen aan doelen die voor ons bedrijf, onze Stichting en onze medewerkers van belang zijn.

KvK

Volg C.H. Robinson via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
C.H. Robinson en SAS werken samen aan supply chain planning voor retail en consumentenproducten