www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

TPEX International bedrijfsprofiel

Logo TPEX International
Sinds 2010 zet TPEX de meest modere technologie in om gebruikers van gebouwen de beste verblijfservaring te bieden en eigenaren/financiers van onroerend goed het optimale rendement. Dat doet TPEX o.a. met actief 24/7 beheer inclusief video-observatie, toegangsdetectie en monitoring op afstand van alle meet- en regelfuncties van de installaties in een pand. TPEX is een Smart Building Operator en draagt zorg voor de dagelijkse monitoring van alle actieve gebouwgebonden systemen en stuurt ook het gehele onderhoudsproces aan. TPEX werkt hierbij nauw samen met onderhoudspartijen en creëert één holistisch beeld, afgezet tegen de doelstellingen van het gebouw.

info@tpex.com

KvK

Volg TPEX International via: linkedin
Laatste persberichten