www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Diverzio bedrijfsprofiel

Logo Diverzio
Diverzio helpt gezonde, smakelijke en duurzame voeding beschikbaar te maken voor patiënten, bewoners, professionals en bezoekers in de gezondheidszorg. Dit doet men door het koppelen van vraag en aanbod. Hiervoor heeft Diverzio een tweetal programma’s opgericht. Zorgorganisaties die hun maaltijden willen verbeteren, doen dat via het programma Duurzaam en Gezond aan Tafel (DGAT). Hierin werkt een instelling, samen met andere regionale zorginstellingen, binnen een jaar toe naar een hogere maaltijdtevredenheid, lagere kosten, minder verspilling en een vergroot aandeelduurzame inkoop. Een tweede programma dat Diverzio aanbiedt is Gezonde Korte Ketens (GKK). Tijdens dit traject worden agri- & food-ondernemers begeleid om in contact te komen met zorginstellingen die geïnteresseerd zijn in de afname van lokale en duurzame ingrediënten en producten. 120 zorgorganisaties en 140 agri- & food ondernemers doorliepen de programma’s van Diverzio. Meer dan 200 nieuwe korte keten-verbindingen kwamen tot stand tussen boeren, telers en zorginstellingen, bedrijven en cateraars.

info@diverzio.nl

KvK

Volg Diverzio via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten