www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Fairview bedrijfsprofiel

Logo Fairview
Jaren geleden zijn we begonnen met het ontwikkelen van easyscreen, vanuit 3 merkbeloftes:

Easy, Fun and the WOW effect!
- Het moet Fun zijn om mee te werken
- Easy to understand
- En het moet het WOW effect hebben op het scherm!

Easyscreen is de meest flexibele en gebruiksvriendelijke narrowcasting software die er is, met de meeste features, integraties en mogelijkheden. Dat komt omdat het ontwikkeld is door Notice Branded Media; wij verzorgen al sinds 1999 narrowcasting voor duizenden merken en bedrijven met uiteenlopende doelstellingen en wensen.

Met easyscreen maak je zelf inspirerende content en stel je slimme programma’s samen. De software werkt logisch en gebruiksvriendelijk voor beginnende gebruikers en is krachtig genoeg om complexe programma’s te beheren over meerdere locaties. Er kunnen koppelingen gemaakt worden zodat content automatisch update. En vanuit een rijk gevulde bibliotheek kunnen programma’s worden aangevuld met leuke en nieuwswaardige informatie.

+31 (0)88-4260500
sales@fairviewcorp.com

Volg Fairview via: linkedin
Laatste persberichten