Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Academic Startup Competition bedrijfsprofiel

Logo Academic Startup Competition
De Academic Startup Competition is een initiatief van de Vereniging van Universiteiten (VSNU), Netherlands Academy of Technology and Innovation (AcTI), de Nederlandse Federatie van Universitair Medische Centra (NFU) en Techleap.nl, en wordt ondersteund door het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Met de verkiezing benadrukken de organisatoren het belang van valorisatie als een van de kerntaken van de wetenschap. Naast de Digital Mission ontvangen de winnaars: een kennismaking met het academische ecosysteem; een introductie in het netwerk van Nederlandse ondernemers, investeerders en bedrijven; een coachingstraject van lokale en internationale mentoren. Ook mogen ze een jaar lang de titel ‘Beste Academische Startup van 2020’ dragen.

Volg Academic Startup Competition via: twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten