www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Orange Business Services bedrijfsprofiel

Logo Orange Business Services
Orange Business Services is een netwerk-native digitale dienstverlener en de wereldwijde enterprise-divisie van de Orange Group. We verbinden, beschermen en innoveren bedrijven over de hele wereld om duurzame bedrijfsgroei te ondersteunen. Door expertise op het gebied van connectiviteit en systeemintegratie is Orange Business Services in staat bedrijven te ondersteunen op het gebied van softwaredefined networking, multi-clouddiensten, data en AI, slimme mobiliteitsdiensten en cybersecurity. Orange biedt begeleiding in elke fase van de gegevenscyclus: van verzameling, transport, opslag en verwerking tot analyse en delen.

Nu bedrijven gedijen op innovatie, plaatst Orange Business Services haar klanten in het hart van een open ecosysteem om samenwerking te stimuleren. Dit omvat de 27.000 werknemers, de activa en expertise van de Orange Group, haar technologie-en zakenpartners en een pool van nauwkeurig geselecteerde start-ups. Orange Business Services opereert bij meer dan 3.000 multinationale ondernemingen en twee miljoen professionals, bedrijven en lokale gemeenschappen in Frankrijk.

KvK

Volg Orange Business Services via: twitter | linkedin | blog