Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Exponent bedrijfsprofiel

Logo Exponent
Exponent is in 2004 in Londen opgericht en is een van de toonaangevende Britse private-equity firma’s die investeert in bedrijven met een hoofdkantoor in Europa en met een waarde tussen 150 en 500 miljoen euro. Exponent investeert momenteel vanuit zijn vierde fonds.

Het bedrijf gelooft dat goede kennis en begrip leidt tot grotere transformatie. Exponent streeft ernaar om onbenut potentieel te identificeren, door complexiteit te navigeren en positieve relaties te koesteren om zo een betekenisvolle groei voor de portefeuillebedrijven en investeerders te realiseren. Exponent focust zich specifiek op primaire investeringen.

De huidige portefeuille van Exponent omvat onder andere: Moonpig, een online wenskaart- en geschenkenbedrijf, waarvan het Nederlandse Greetz onderdeel is; Evergreen Garden Care, een leider in tuinbenodigdheden en tevens het moederbedrijf van Pokon; en BBI Group, een toonaangevende B2B-fabrikant en dienstverlener voor in-vitro diagnostische gezondheidszorg, voedselveiligheid en militaire bedrijven voor het opsporen van biologische bedreigingen.

info@exponentpe.com
Laatste persberichten
Private equity firma Exponent benoemt Jeroen Regeur als Head of Benelux
Bedrijfslocatie