Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Xdroid bedrijfsprofiel

Logo Xdroid
Xdroid is een onafhankelijk, particulier software ontwikkelingsbedrijf. Hierdoor kunnen we snel reageren op veranderingen. Onze Artificial Intelligence-oplossing, gebaseerd op diepgaande expertise, onthult de waarheid over uw klantinteracties en zal u helpen om beter te communiceren. Analytics kennis is de ruggengraat van ons ontwikkelteam. Jarenlange ervaring in het ontwikkelen van hightech software voor contactcenters van financiële instellingen, nutsbedrijven, telecomoperatoren, enz., geven ons een ongelooflijke voorsprong. Wij helpen u om te voorspellen en te anticiperen in een onzekere en turbulente omgeving. Communiceer beter.

Willeke Hellenthal
marketing@xdroid.com

Volg Xdroid via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten