Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

DNA Services B.V. bedrijfsprofiel

Logo DNA Services B.V.
DNA Services B.V. is een zelfstandig IT-bedrijf gevestigd in Hendrik-Ido-Ambacht. Het bedrijf is ontstaan in 1994 vanuit de IT-afdeling van een productieonderneming. Het team van DNA bestaat uit ongeveer 25 medewerkers. Het bedrijf ontwikkelt en beheert diverse softwareoplossingen. Aan AGF-bedrijven levert DNA het pakket: FreshERP. Voor MKB-bedrijven in andere sectoren levert DNA het Uniconta ERP-systeem. DNA heeft meerdere specifieke plug-ins ontwikkeld voor Uniconta ERP zoals UniOrder (webshop) en UniEDI (berichtenverkeer). Verder levert het bedrijf systeembeheer & consultancy met onder andere het DNA Cloud hostingconcept.
DNA bedient inmiddels tientallen klanten in uiteenlopende sectoren zoals AGF, Food, Productie, Retail, Groothandel, Transport en Onderwijs.

info@dnaservices.com

KvK