www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

SEVEN SENDERS bedrijfsprofiel

Logo SEVEN SENDERS
SEVEN SENDERS is Europa’s toonaangevende platform voor pakket distributie. Dit is meermaals onderstreept door het winnen van verschillende prijzen, zoals de Supply Chain Scale-up Award 2019. Seven Senders verbindt retailers met premium lokale pakket bezorgers en stelt hen zo in staat om efficiënter, goedkoper en sneller te bezorgen en dit op basis van maatwerk te doen die aansluiten bij de wensen van retailer en die van haar haar klant, de eindconsument. Een ongeëvenaarde consumenten ervaring gedurende het bezorgproces wordt verder vergroot door Seven Senders perfecte tracking, communicatie en logistieke managementoplossingen die retailers in staat stellen om complete transparantie in elke stap van het bezorgproces te hebben.

Laatste persberichten
Seven Senders verwelkomt Martijn Kleij als Chief Sales Officer
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl