www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Whitesky bedrijfsprofiel

Logo Whitesky
Whitesky is een merk van de in Lochristi gevestigde Belgische cloud as-a-service aanbieder GIG Tech en biedt een Europese white label cloud computing oplossing aan voor integratoren, telecom en service providers. Het merk werd opgericht door Jeroen Van Langenhove, Geert Audenaert en Hans Vanlinschoten die met hun jaren ervaring in cloudtechnologie en -oplossingen nu de krachten bundelen, samen met een team van 15 medewerkers. De oplossing maakt, as-a-service, gebruik van de GIG software stack. Dankzij de white label cloud oplossing kunnen klanten onder eigen naam, snel en zonder voorafgaande investeringen in hardware en software, met hun eigen cloudomgeving aan de slag. Whitesky stelt hen in staat om hun strategische en financiële positie in de markt te versterken.

Volg Whitesky via: facebook | linkedin
Laatste persberichten
Whitesky, de eerste Europese white label cloud computing oplossing, komt naar Nederland