www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

FLYERALARM bedrijfsprofiel

Logo FLYERALARM
FLYERALARM is een van de grootste online drukkerijen van Europa. Onze belangrijkste business: de productie en verkoop van bedrukte artikelen en reclamesystemen voor de zakelijke markt. Hiervoor vind je ruim drie miljoen producten in onze webshop. De productie houden we graag dicht bij huis, daarom staan al onze drukpersen in Duitsland, in de buurt van ons hoofdkantoor in Würzburg. Naast drukwerk, helpen we onze klanten ook met marketing en webdesign. Onze onderneming bestaat sinds 2002, opgericht door Thorsten Fischer. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een van de grootste in de wereld van e-commerce. Om je een idee te geven: ons bedrijf is actief in 15 landen en telt bijna 2.400 medewerkers, verspreid over 6 locaties. In 2019 zetten we ruim 385 miljoen euro om.

+31 (0)900 - 222 444 7
info@flyeralarm.nl

KvK

Volg FLYERALARM via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram