www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

BrightPensioen bedrijfsprofiel

Logo BrightPensioen
BrightPensioen biedt flexibele pensioenopbouw voor zzp’ers, DGA’s en iedereen die zelf pensioen wil opbouwen. BrightPensioen is de enige aanbieder die geen geld verdient aan het pensioenvermogen van de deelnemers, maar aan een jaarlijks lidmaatschap. Zo blijft er meer over voor de deelnemer. Deelnemers zijn mede-eigenaar via een deelnemerscoöperatie. Daardoor hebben ze zeggenschap en delen ze mee in de winst. Het vermogen wordt tegen kostprijs belegd in een 100% duurzaam lifecycle fonds. BrightPensioen is een social enterprise, in 2013 opgericht door Karin Jakobsen. BrightPensioen kreeg zowel in 2017, 2018 als 2019 de hoogste score van vijf sterren van MoneyView in de jaarlijkse vergelijking van lijfrenteproducten.

info@brightpensioen.nl

KvK

Volg BrightPensioen via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten