www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

RobotWise bedrijfsprofiel

Logo RobotWise
Programma's voor scholen en bedrijven waarbij coding skills worden gekoppeld aan de ontwikkeling van sociale vaardigheden. RobotWise maakt de nieuwe technologie toepasbaar voor jong & oud door hands-on aan de slag te gaan met sociale robots.

Vanuit een ideëel beeld heeft Tamar Neter in 2016 een stichting opgericht (EduWiser) om het onderwijs te inspireren. Vervolgens hebben we vanuit de vraag van scholen een lesprogramma / didactische werkwijze ontwikkeld (RobotWise). Ons doel is om alle leerlingen op school actiever bezig te laten zijn met de ontwikkelingen van de maatschappij en voor te bereiden op hun toekomstige loopbaan.

Naast het Primair Onderwijs hebben we ook programma's ontwikkeld voor het Voortgezet Onderwijs en Beroepsopleidingen.

Volwassenen en bedrijfsleven:
Niet alleen bij de jeugd maar ook bij de volwassenen is er een vraagstuk m.b.t. de “robotisering”. RobotWise houdt (interactieve) lezingen en workshops m.b.v. de inzet van verschillende robots en de verschillende toepassingen hierin. Door de diversiteit aan activiteiten wordt RobotWise ook ingezet voor de volgende thema’s “teambuilding”, “kennismaken met robotica of digitalisering”, “veranderingsmanagement”, “leadership” of “inspiratie” sessies.

Laatste persberichten
Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl