www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

DIQQ bedrijfsprofiel

Logo DIQQ
DIQQ, een IT-consultancy bureau, werd in 2017 opgericht. Bij DIQQ staat de eigen werknemer hoog in het vaandel. Intern wordt er zo een cultuur gecreëerd waar elke werknemer zich prettig bij voelt en zich aan kan conformeren (wat juist in tijden van COVID-19 extra belangrijk is). Bij DIQQ is dan ook weinig tot geen verloop qua consultants wat als positief effect heeft dat de klant een vast aanspreekpunt heeft en hierdoor optimaal bediend wordt. We proberen vanuit deze filosofie een zo goed mogelijke service te bieden voor al onze klanten, kandidaten en partners. Bij DIQQ gaan we voor kwaliteitsvolle plaatsingen en een aangenaam plaatsingsproces. Ons doel is om een lange termijnrelatie met zowel partner als kandidaat te creëren. Mensen behandelen zoals je zelf graag behandeld wilt worden is ons belangrijkste uitgangspunt.

pers@diqq.nl

KvK

Volg DIQQ via: facebook | linkedin | instagram
Laatste persberichten