www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Arcserve bedrijfsprofiel

Logo Arcserve
Arcserve biedt organisaties die behoefte hebben aan volledige gegevensbescherming uitzonderlijke oplossingen die waardevolle digitale bedrijfsmiddelen beschermen. Arcserve, opgericht in 1983, is 's werelds meest ervaren leverancier van datamanagment oplossingen die meerdere generaties IT-infrastructuren beschermt met applicaties en systemen op elke locatie, on-premises en in de cloud. Organisaties in meer dan 150 landen over de hele wereld vertrouwen op Arcserve's zeer efficiënte, geïntegreerde technologieën en expertise om het risico van gegevensverlies en langdurige uitval te elimineren; terwijl de kosten en complexiteit rond het maken van back-ups en het herstellen van gegevens met tot wel 50 procent worden verminderd. Het hoofdkantoor van Arcserve bevindt zich in Minneapolis, Minnesota (VS) en het bedfrijf telt verschillende vestigingen over de hele wereld.

KvK

Volg Arcserve via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Distributeur Kappa Data breidt portfolio uit met Arcserve oplossingen die data beschermen tegen ransomware