www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

ChargePoint bedrijfsprofiel

Logo ChargePoint
Sinds de oprichting in 2007 zet ChargePoint zich in voor bedrijven en bestuurders om de overstap naar elektrisch rijden makkelijk te maken. Het bedrijf heeft het grootste EV-oplaadnetwerk opgezet en heeft het meest uitgebreide portfolio met oplaadoplossingen die vandaag de dag beschikbaar zijn. Het cloud-abonnementsplatform en de softwaregestuurde oplaadapparatuur van Chargepoint zijn ontworpen om ieder oplaadscenario mogelijk te maken: van thuis tot op de werkplek, bij parkeergelegenheden, horeca en retail en voor wagenparken van ieder formaat. Een ChargePoint-account biedt momenteel toegang tot honderdduizenden oplaadpunten in Noord-Amerika en Europa. Vandaag de dag hebben bestuurders samen meer dan 82 miljoen laadacties gelogd: dat betekent dat er gemiddeld iedere 2 seconden iemand van het netwerk gebruikt maakt. ChargePoint bouwt aan dit nieuwe brandstofnetwerk om uiteindelijk alle mensen en goederen zich elektrisch te laten verplaatsen.

Laatste persberichten
ChargePoint kondigt overeenkomst aan voor overname has·to·be, Europese leverancier van e-mobiliteitstechnologie

ChargePoint lanceert geïntegreerd dienstenaanbod voor elektrische wagenparken

ChargePoint integreert met Android Auto om ervaring van elektrisch rijden te verbeteren