www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Veracode bedrijfsprofiel

Logo Veracode
Veracode is ’s werelds grootste onafhankelijke provider van oplossingen voor applicatiebeveiliging (AppSec). Het bedrijf is een toonaangevende AppSec-partner waarmee development-teams veilige software kunnen ontwikkelen, het risico op kwetsbaarheden kunnen verminderen, security kunnen verbeteren en hun productiviteit kunnen verhogen. Met Veracode kunnen ondernemingen hun visie waarmaken. Dankzij een gecombineerde focus op automatisering, integraties, procesoptimalisatie en snelheid helpt Veracode organisaties met accurate en betrouwbare data effectiever mogelijke kwetsbaarheden te vinden én te verhelpen. Veracode ondersteunt wereldwijd ruim 2.500 klanten in uiteenlopende branches. De oplossingen van Veracode hebben meer dan 15 biljoen regels code geëvalueerd en ondernemingen geholpen meer dan 51 miljoen kwetsbaarheden te verhelpen.

Laatste persberichten
Veracode publiceert State of Software Security deel 11

Veracode optimaliseert AppSec workflows voor ontwikkelaars met nieuwe GitHub-actie

Veracode-onderzoek: 70% van applicaties hebben open source securitykwetsbaarheden