www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Winkelvrij bedrijfsprofiel

Logo Winkelvrij
Winkelvrij is het nieuwe open reserveerplatform
Het voor iedereen toegankelijke platform is speciaal bedoeld voor alle ondernemingen en consumenten in Corona tijd. Voor consumenten een handig zoek- en reserveer platform voor vrije plekjes, stoeltjes en tafels. Ondernemers kunnen op dit platform met realtime reserveringen hun winkel draaiende houden en makkelijk digitale reserveringslijsten bijhouden.

Niet meer papieren lijsten bijhouden en niet meer in het openbaar vragen of je klanten zich wel lekker voelen, wat hun naam is en wat hun mobielnr is. Het platform laat klanten zelf veilig en supersnel zijn of haar privegegevens invullen. Door een flexibel en realtime reserveringssysteem beschikbaar te stellen, is elke plaats in je winkel altijd bezet en kan je volledige controle hebben op de bezetting en deze handhaven.

Zo bied je klanten meer veiligheid en kunnen ondernemers zich beter verantwoorden aan toezichthouders.

Koppel je eigen systeem aan Winkelvrij
Bedrijven kunnen ook koppelen aan dit platform aan hun huidige reserveersysteem. Dit als noodzakelijke aanvulling op hun eigen reserveersysteem. Door de vrije plaatsen uit het eigen systeem in Winkelvrij te 'droppen', kunnen ze niet alleen veilig blijven werken maar ook meer reserveringen binnenhalen. Neem contact met ons op voor de koppelmogelijkheden.

Is het platform echt GRATIS?
Het platform heeft nu gekozen om in tijden van Corona geen winstoogmerk te hebben, en alle ondernemers tegemoet te komen door het platform voorlopig 100% GRATIS beschikbaar te stellen. In de loop van de tijd zullen alleen de noodzakelijke kosten doorrekenen tbv de benodigde dataopslag. Hier wordt tijdig melding van gemaakt in de app. Wij doen wel een beroep op gebruikers van ons platform om deze naar eigen vermogen te ondersteunen via een zelfgekozen donatie. Ter indicatie. De kosten van ons platform liggen per winkel op ca. €6,-/mnd. Donaties zijn welkom om ons platform te onderhouden en verder te ontwikkelen.

KvK

Volg Winkelvrij via: facebook | twitter | instagram
Laatste persberichten
De Winkelvrij app is de nieuwste Corona oplossing voor veilige klantregistraties in de horeca