Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Nextmoves bedrijfsprofiel

Logo Nextmoves
Nextmoves is implementatiepartner van SAP SuccessFactors en SAP HCM. Het bedrijf heeft als missie om de best gewaardeerde SAP HCM dienstverlener van Nederland te zijn. De experts van Nextmoves zijn al jaren thuis in het SAP HR domein en voltooiden al meer dan honderd SuccessFactors module implementaties bij circa vijftig klanten. Bovendien hebben de experts van Nextmoves ruime ervaring in human resources, sommigen wel twee decennia, waardoor ze de belangen en gevoeligheden van het vak goed begrijpen. Door de vakkennis en technische kennis samen te brengen, realiseert Nextmoves die ‘next move’ die jouw bedrijf nodig heeft. Het bedrijf bestaat sinds 2010, is gevestigd in Geertruidenberg en er werken inmiddels bijna 45 professionals. Nextmoves is onderdeel van myBrand.

info@nextmoves.nl

KvK

Volg Nextmoves via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten