www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

ThoughtSpot bedrijfsprofiel

Logo ThoughtSpot
De meest innovatieve bedrijven ter wereld gebruiken ThoughtSpot om iedereen in hun organisatie, van manager tot medewerker, de mogelijkheid te bieden snel datagedreven inzichten te ontdekken. Met ThoughtSpot kunnen professionals een eenvoudige zoekopdracht intypen om direct miljarden rijen gegevens te analyseren. Daarnaast kunnen ze kunstmatige intelligentie inzetten om betrouwbare, relevante inzichten te krijgen die antwoord geven op duizenden vragen waar ze zelf niet aan hadden gedacht. ThoughtSpot is eenvoudig te gebruiken voor iedere business professional en krachtig genoeg om zelfs de grootste, meest complexe bedrijfsdata te verwerken zonder in te boeten op snelheid, security of beheer. Daarom gebruiken klanten als Walmart, BT, Daimler, Medtronic, Hulu, Royal Bank of Canada, Bank of the West, Siemens en Nationwide Building Society ThoughtSpot om hun besluitvormingscultuur te transformeren. Door inzichten onderdeel te maken van elk gesprek en elke beslissing, herdefinieert ThoughtSpot de rol van data bij het creëren van een meer op feiten gebaseerde wereld.

Volg ThoughtSpot via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

ThoughtSpot ondersteunt Snowpark en brengt de Moderne Analytics Cloud naar AI workloads